A Sunny Sky blog bemutatkozik

Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon egy a Twilight és a New Moon között játszódó történetet olvashatsz Bella szemszögéből.
Bella és Edward együtt töltik az egész nyarat. Edward újra és újra elkápráztatja őt, és Bella szíve minden alkalommal majd' kiugrik a helyéről.

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>

Idézet

Egy rózsaszín-kék titkos alkonyatban
kettőnkön át egy csöndes szikra pattan,
mint búcsúterhes hosszú zokogás;

s majd jön egy angyal, a kaput kinyitja,
s a párás tükröt, elhalt lobogást
hű kézzel és ragyogva megújítja.

/Charles Baudelaire/



2011. március 14., hétfő

Prológus - Előérzet



SEMMI SEM VOLT HOZZÁ FOGHATÓ; lélegzetelállítóan gyönyörű volt, és valamiért engem akart. A szerelmem most még visszavonhatatlanabb, mint valaha.
Ahogy minden reggel tökéletes arcát láttam meg először, úgy az volt, amire a nap végén utoljára pillantottam.
Hiába szomjazott a véremre, ellenállt neki. Sokszor szagolt a csuklómba, és minden alkalommal beleborzongtam; ahogy minden érintésébe. Nem volt más hozzá fogható lény ezen a világon. Annyira elképzelhetetlenül tökéletes.
Fogalmam sem volt, mit láthatott bennem. Az ügyetlen, tökéletlen emberlányban. De mégis engem választott, ahogy én Őt.
Nem akartam ebből a csodálatos álomból felébredni, nem akartam, hogy a káprázat, aminek valójában gondoltam Őt, egy végzetes napon eltűnjön az életemből.
Rossz előérzetem volt. Mintha egy baljós árny közeledne, de nem gondoltam bele igazán, mert magaménak tudhattam az igazi boldogságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected