A Sunny Sky blog bemutatkozik

Kedves Látogató!

Üdvözöllek nálam!

Ezen a blogon egy a Twilight és a New Moon között játszódó történetet olvashatsz Bella szemszögéből.
Bella és Edward együtt töltik az egész nyarat. Edward újra és újra elkápráztatja őt, és Bella szíve minden alkalommal majd' kiugrik a helyéről.

Jó olvasást kívánok Neked! :)

Érezd jól magad nálam, és kérlek, tisztelj meg pár sorban a véleményeddel! :)

Köszönettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>

Idézet

Egy rózsaszín-kék titkos alkonyatban
kettőnkön át egy csöndes szikra pattan,
mint búcsúterhes hosszú zokogás;

s majd jön egy angyal, a kaput kinyitja,
s a párás tükröt, elhalt lobogást
hű kézzel és ragyogva megújítja.

/Charles Baudelaire/



2011. május 16., hétfő

9. Átverés



Sziasztok!

Végre-valahára meghoztam a legújabb fejezetet. Sajnálom, hogy ilyen sokat kellett rá várni, de remélem, ugyanolyan örömmel fogjátok olvasni, akárcsak a történet eddigi fejezeteit. :)
Kíváncsian várom a véleményeiteket róla! :)

Szeretettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>



TÁGRA NYÍLT SZEMEKKEL FIGYELTEM ŐT, ahogy óvatos léptekkel közeledik felém. Ajkai szegletében ott játszott jellegzetes mosolya, de még ezzel sem volt képes rá, hogy elaltassa a gyanúmat.
Rosszat sejtettem. Valami szörnyűségeset!
– Végeztetek? – érdeklődött selymes hangján.
– I… igen – dadogtam, miközben igyekeztem lenyelni a torkomban növekvő gombócot. A szívem ötszörös ütemet diktált a mellkasomban, és a pánik lassan kezdett eluralkodni rajtam.
– Arra gondoltam, hogy elmehetnénk…
– Erre nem veszel rá – suttogtam a szavába vágva.
– Ne aggódj! – mormolta, miközben a kezemért nyúlt. Hűvös ujjai megérintették izzadó tenyeremet, majd az ajkához emelve lágy csókot lehelt a kézfejemre.
– Edward… – nyeltem egy nagyot – ugye nem gondolod komolyan?
– Nyugodj meg, Bella! – kért lágyan. – Rutinos pilóta vagyok – kacsintott rám egy csibészes vigyor kíséretében, majd Alice-re, a cinkostársára nézett.
– Ezt mindjárt sejtettem – forgattam meg a szemeimet.
Dühösen rámeredtem, de a haragom azonnal elpárolgott, ahogy belenéztem kérlelő, aranybarna szemeibe.
– Én nem… nem tudok – hebegtem, de éreztem, hogy Edward tekintete megolvaszt, mint a mályvacukrot, és ragadós masszaként végül megadóan felsóhajtottam.
Amint érzékelte, hogy nyert ügye van, gyengéden átfogta a derekamat és magával húzott. Legnagyobb meglepetésemre nem a nyitott ajtajú helikopter, hanem a garázs felé indult.
– Arra gondoltam – kezdte, mikor értetlenül felnéztem rá –, elmehetnénk moziba.
A mellkasomat szorító pánikérzet kezdett csillapodni.
– Komolyan azt hitted, hogy helikopterre szállunk? – kerekedtek el a szemei, mintha a feltételezést teljességgel kizártnak tartaná.
– Azt.
Hangosan felnevetett. – Azért jó tudni, hogy erre is könnyedén rá tudnálak venni.
Összehúztam a szemöldököm, és mérgesen rámeredtem. – Csak ne bízd el magad! Egyébként, ha nem neked, akkor kinek van szüksége a helikopterre?
– Emmettnek és Rosalie-nak. Elutaznak pár napra.
A megkönnyebbülés apránként szétáradt a testemben, és már nem remegtem úgy a karjaiban, mint a nyárfalevél.

A garázsba érve Edward előzékenyen kinyitotta nekem a Volvo anyósülés felőli ajtaját, majd miután segített elhelyezkednem az ülésben – az ormótlan járógipsz még mindig megnehezítette a dolgomat –, egy szempillantás alatt mellettem termett és indított.

– Mit nézünk meg? – érdeklődtem útközben.
– A Büszkeség és balítéletet – somolygott.
– Értem.
Próbáltam felidézni, hogy hallottam-e valamit egy közelmúltban készült változatról, de mivel nem követtem nyomon, milyen filmek kerültek mostanság a mozikba, így hamar feladtam. Szerettem a Jane Austen könyveket, nem tudtam volna megmondani, hányszor olvastam a Büszkeség és balítéletet, de ezek a történetek számomra nyomtatott formában az igaziak. Természetesen ezt az álláspontomat nem osztottam meg a mellettem ülő Adonisszal, nehogy megbántsam. Szótlanul figyeltem Őt: némán az előttünk elterülő országútra meredt. Látszólag a vezetésre koncentrált, bár erre semmi szükség nem volt.

Miután leparkoltunk a seattle-i mozi parkolójában, Edward rám villantotta tökéletes mosolyát, majd kiszállt, hogy kisegítsen. Megkapaszkodtam a karjában, miközben igyekeztem megtalálni az egyensúlyomat.
Amikor beléptünk az épületbe, a jegyszedő szinte azonnal odalépett hozzánk. – Áh, Mr. Cullen! – szorította meg Edward kezét. – Kisasszony! – biccentett oda nekem. – Marie! – szólította meg a pénztárban ülő lányt. – A hármas terem elő van készítve?
– Oh, igen.
Edward felém fordult. – Gondolom, szeretnél pattogatott kukoricát és üdítőt? – kérdezte bizonytalanul.
– Igen – bólintottam. – Sprite-ot kérek – válaszoltam ki nem mondott kérdésére. A popcorn gondolatára összefutott a nyál a számban.
Mialatt Edward megvette a menüt, körbepillantottam a mozi hallján. Jó páran lézengtek körülöttünk. A falakat a legújabb filmek plakátjai díszítették. Az utolsón megakadt a szemem: Cápasrác és Lávalány kalandjai. A főszereplő fiú nagyon emlékeztetett engem Jacobra, szinte kiköpött mása volt, csak kicsiben és rövid hajjal. Biztosra vettem, hogy ő is így festett, amikor ennyi idős volt.
Edward átfogta a derekamat; hűvös érintése megszakította merengésemet.
– Minden rendben? – A hangjában aggodalom csendült.
Megráztam a fejem, hogy eltűnjenek belőle ezek a képtelen ötletek és a gondolataim visszaterelődjenek a mellettem álló Adoniszra.
– Persze – füllentettem, miközben Edward gyengéden magával húzott a hármas terem felé.

A leghátsó sor közepére vezetett, majd segített leülni. A terem feltűnően kongott az ürességtől. Aztán elkezdődött a film, amire úgy tűnt, csak mi ketten vagyunk kíváncsiak. Reméltem, hogy Edward nem bérelt ki a részünkre egy egész mozitermet. Ha mégis, akkor nem ússza meg szárazon! – határoztam el magamban.
A képkockák fekete-fehéren peregtek, ami még inkább megerősítette a gyanúmat: valószínűleg Edward kérésére vetítik ezt a változatot.
– 1940-ben készült – súgta halkan a fülembe, mintha kivételesen sikerült volna olvasnia a gondolataimban.
A film egyidős Edwarddal – futott át az agyamon.
Ahogy tovább figyeltem a képsorokat, azon kaptam magam, hogy Őt képzelem Mr. Darcy helyébe. A pillantásom akaratlanul az arcára tévedt: elmélyülten a vászonra meredt, a szája szegletében ott játszott a félmosolya. Elképzeltem a film korának viseletében, és a gyönyörű látványtól elakadt a lélegzetem. Aztán a szívverésem árulóan felgyorsult.
– Valami baj van, Bella? – Az illata elbódított, ahogy odahajolt hozzám.
– Nem, nincsen – ráztam meg kábultan a fejem, majd visszafordultam a vászon felé.
Éreztem Edward fürkésző pillantását, amitől égett az arcom. Tisztában voltam vele, hogy a vérem vörösre festette és Ő a félhomály ellenére is tökéletesen látja kipirult bőrömet.
A kezemért nyúlt; a hideg érintés váratlanul ért, így pár szem kukorica a földön kötött ki. Ujjaimat sietősen az övéibe fűztem, nehogy meggondolja magát. Tudtam, hogy semmiképp sem lehetek gyorsabb nála, ha akarja, visszahúzhatja a karját egy szempillantás alatt, úgy, hogy én észre sem veszem. Megkönnyebbülten felsóhajtottam, hogy mégsem tette.
A pattogatott kukorica az ölemben pihent; egy maréknyit mohón a számba tömtem, majd miután lenyeltem, nagyot kortyoltam az üdítőmből.
A film eseményeinek előrehaladtával Mr. Darcy egyre jobban emlékeztetett engem Edwardra, Elisabeth-tel pedig, mint ahogy olvasás közben, most is tökéletesen sikerült azonosulnom.

Amikor megjelent a vége főcím, én továbbra is a gondolataimba merülve, mozdulatlanul ültem. Egészen megdöbbentő volt a hasonlóság: Mr. Darcy eleinte elutasító viselkedése, és hogy mindenki félreismeri. De végül megtört a jég: szerelmet vallott Elisabeth-nek, Edward pedig közelebb engedett magához. Vajon a mi történetünk is ilyen boldog véget ér majd?
Nem tudhattam biztosan. Egyet viszont igen: Elisabeth-et és Mr. Darcyt többé semmi sem választhatja el egymástól, ahogy engem sem Edwardtól.

6 megjegyzés:

Vircsi írta...

Szia Aby!
Én nem szeretném, hogy ha befejeznéd a történetet. Szeretem olvasni, hogy valaki fejében megszülteik egy olyan rész vagy ötlet, amit Meyer nem írt le. Írhatnék kifogásokat, hogy mondjuk miért nem írtam komit, de nem szeretnék... Csak annyit, hogy már régen néztem fel a blogra...bocsi.
A fejezet viszont tetszik. Nagyon szeretem a Büszkeség és Balítéletet. És nálam is Edward csak nyerhetett volna ezzel a mozizós történettel.
Vircsi
ui. remélem, azért megírod a 10.fejezetet is. :-)

b írta...

Szia!

Láttam a kiírást, gondoltam elolvasom a 9.fejit.
Tetszett, csak kár hogy ilyen rövid lett :/
Szerintem nem kéne befejezned csak így... :/ elég soká jött az új fejezet, ilyenkor rendszerint az ember max. elolvassa pipálgat (ha van mit) és tovább áll.
De a fejezetre kitérve, jöt mulattam az elején :D Szegény Bella, már lelkiekben készült a "halálra" :) De ez gonosz tréfa volt ám tőlük... Emmettet hiányoltam, biztos elsütött volna pár poént :D
Várom a kövit!
puszi

Isabella Cullen írta...

Szia :)


Most olvastam csak el a fejezetet nagyon tetszett szegény Bella remélem visszaadja mind ezt Edwardnak :D :D :D :D
Várom a folytatást és ne hagyd abba az írást :) én szeretem ezt a történetet :)

Névtelen írta...

Sziasztok!

Először is nagyon szépen köszönöm, hogy hozzászóltatok a fejezethez. :)


Kedves Vircsi!

Nem az a lényeg, hogy eddig miért nem írtál véleményt, hanem az, hogy most megtetted. :)
Remélem, hogy amennyiben folytatom a történetet, számíthatok rád, mint rendszeres kommentelőre. ;)


Kedves Bells!

Igen, valamilyen szinten egyet is értek veled a "max. elolvassa, pipálgat" dologban. De akkor ne kérdezgessük állandóan, hogy mikor lesz már friss. Ráadásul most sem azok kommentelnek, akik türelmetlenkedtek.
A fejezet egyébként az összehúzás miatt tűnik ilyen rövidnek. Valójában minden fejezete 2-3 oldal körül van a történetnek. Az 1. és 9. fejezet például egyforma hosszú. :) Úgy gondoltam, mivel eddig is ilyen hosszúak voltak a fejezetek, így írom a továbbiakban is. :) Emmettnek ne aggódj, lesz még alkalma a poénkodásra. ;)


Kedves Isabella!

Köszönöm szépen, hogy kommenteltél és örülök, hogy sikerült időt szakítanod rá, hogy elolvasd a fejezetet. :) Tudom, hogy sokaknak ez nem olyan egyszerű.

Hálás vagyok a véleményeitekért! :)

Puszi:
Aby <(@ˇvˇ@)>

Névtelen írta...

Én két nap alatt olvastam el a fejezeteket és imádom kérlek hamar írd meg a többi fejezetet mert én olyan vagyok mint egy szomjas vámpír ha nics mit olvasnim teljesen megőrülök.
Nagyon köszönöm hogy ilyen kedves vagy hogy a TWILIGHT Bella nyarát leírod ez a legjobb oldal ahol el tudom olvasni.

Aby írta...

Kedves Névtelen!

Örülök, hogy tetszik a történet. :) Hidd el, én is nagyon szeretném hamar befejezni. Remélem, nemsokára lesz rá időm és lehetőségem, hogy kielégítsem az étvágyadat. :)

Hálásan köszönöm a véleményt! :)

Szeretettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>

Megjegyzés küldése

Copyright

myfreecopyright.com registered & protected